דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תהפוך את העסק שלך לגדול 

מאת    [ 08/06/2015 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1351 פעמים ]

לצד הקשיים האופיינים, שיווק עסקים קטנים, לפעמים אפילו זעירים, מאופיין במספר יתרונות ביחס לגדולים: גמישות ויכולת קבלת החלטות מהירה, יצירתיות בשיווק ופרסום, יכולת טובה יותר לשמור על הקשר האישי והשירות האישי וכדומה.

עם זאת, כעסק קטן, אנחנו נתקלים לא פעם בחששות של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מלעשות עסקים עם עסקים קטנים, אולי מתוך חשש שעסקים קטנים הם חסרי נסיון, שהיקף הפרוייקט גדול עליהם או שהם עתידים להיעלם בקרוב.

מסיבות אלה שיווק עסקים קטנים משתמש לפעמים בטקטיקה של יצירת תדמית של עסק גדול. אין בכך שום בעיה, אבל חשוב להקפיד על מספר כללים כדי שהתדמית שיצרנו תהיה אפקטיבית.

כללים של שיווק עסקים קטנים שיהפכו אתכם לגדולים


    • אתר הבית– אין ספק שבאינטרנט יש יכולת לכל אתר קטן להיראות גדול, השתמשו בתבנית שמשדרת את מה שאתם רוצים להעביר – אם אתם רוצים להיראות גדולים הקפידו לבחור קו עיצובי שמשדר גודל, וכמובן הקפידו על כתיבה שיווקית נכונה (לא רק למנועי החיפוש) אלא בראש ובראשונה עבור הגולשים
    • קמפיין ממומן– אם אתם מקדמים את האתר בקידום ממומן, הוסיפו את מילות החיפוש הרלבנטיות גם למתחרים גדולים – כך שתופיעו לצידם בקבלת תוצאות החיפוש
    • כתובת פיסית– אחד מסממני העסק הקטן הוא עבודה מהבית. זהו כמובן פתרון אפקטיבי מאוד כיום, כאשר רוב העבודה נעשית באופן מקוון. עם זאת, הקפידו שבדף יצירת הקשר שלכם תהיה כתובת פיסית למשלוח דואר. יש עסקים שאפילו לא מכניסים טלפון לדף צור קשר, אלא רק טופס למילוי – וזה כבר באמת משדר 'אל תפנה, אין לי זמן אליך'.
    • גבשו קו עיצובי מזוהה – לא חייבים להשקיע הון ב'מיתוג' אבל כדאי ליצור קו עיצובי ברור, שניתן 'לשכפל' בקלות לכל פריט שיווקי שתצטרכו. זה משדרג מאוד את הנראות של העסק ואת המראה המקצועי שלו בכל הפלטפורמות בהן הוא מופיע.
    • הקפידו על אחידות – לא רק בעיצוב, גם בכל נקודות הממשק האחרות עם הלקוח – הקפידו לשדר את אותה תדמית שיצרתם לכם – מענה טלפוני מקצועי למשל הוא חשוב מאוד כחלק מהתדמית 'הגדולה' שיצרנו. מענה לקוי יפגום בתדמית שאתם מנסים ליצור וכמובן גם בשירות ללקוח.
    • היו כנים עם הלקוחות– הכי חשוב, אם אתם נשאלים על גודל העסק, ענו בכנות. הלקוחות יודעים להעריך כנות.בסופו של דבר, מה שחשוב הוא להדגיש את היתרונות שלכם עבור הלקוח, ולגרום לו להעדיף אתכם על פני מתחרים אחרים, גם אם אתם יותר קטנים (ואולי בגלל זה).

לילך כרמון, שותפה ומנהלת ב'מאה הימים', שירותי ניהול שיווק חיצוני לעסקים. היכנסו לאתר מאה הימים ומלאו שאלון אבחון שיווקי קצר וקבלו את התוצאות בחינם ומיידית לתיבת המייל www.100days.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב